Nu jäklar ska Santiago bli av! FÖR MIG!

FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPP!
Love life även om jag är i en jobbig sits med att fortfarande bo under samma tak, känslan av att sitta mellan två världar liksom, det gamla och det nya samtidigt och det är rätt jobbigt för dottern just nu också såklart,…vilket gör ont men vi kommer på lite sikt må så himla mycket bättre alla tre.

I år ska jag banne mig få till min pilgrimsvandring till santiago de compostela​

Jag funderar faktiskt på att gå själv. För mig. JAG.

Vet ni egentligen är allt enkelt, egentligen kan vi bryta ner det till det att problemen ligger utanför, problemen är inte du. Inre harmonin börjar hitta mig, det börjar infinna sig ett inre lugn och nog har jag healaren jag träffat två gånger att tacka för en hel del. De två olika upplevelserna var rätt surrealistiska, kroppens reaktion.

Har du aldrig gjort något sådant vill jag hävda att du inte heller kan ha en åsikt om det. PRÖVA.

Det är en slags upplysning och just nu är jag fylld av stor portion hopp. Trött på ångest som hållit strypgrepp om mig i så många år. Trött på att känna ånger som du ännu inte kan göra något åt. Påverka det du kan i framtiden.

JAG är värd massor. Jag är värd att må bra och vara fri.

Lets fly.

HEJA LIVET!

Det handlar inte om god morgon, det handlar om gott liv.

Idag ler jag faktiskt inombords och rakt ut med och mot solen.

4 thoughts on “Nu jäklar ska Santiago bli av! FÖR MIG!

  1. Tycker verkligen du ska gå. Har funderat ja me. Har vänner som gjort delar av vandringen. Hoppas du kan blogga din resa så man kan följa din resa.

  2. Åå jag ska cykla pilgrimsvandringen nån gång.
    Plus att jag måste till Santiago de compostela igen, då det är sjukt vackert o mysigt där!

Kommentera

