Vissa dagar är mer frustrerande än andra…

Jag vill luta min kind emot din, jag vill andas in din doft. Jag vill nafsa tag i din örsnibb och kyssa din lena hud nedanför. Jag vill höra dina andetag bli tyngre, mina händer som tar tag om din midja, som med styrka och vilja tar tag om dina höfter, trycker dig emot mig. Mina läppar skulle försiktigt omsluta dina, min tunga skulle separera dem och möta din.
Jag vill svepas med i åtrån och tillfredsställa dig på alla sätt jag kan. Vill explodera med dig i den första upphetsningen. Mina händer skulle utforska din kropp och känna din värme. Vill höra dig sucka av längtan. Vill krama och låta tungan ta hand om dina bröst. Varsamt, långsamt, impulsivt och djuriskt är det du och jag…

Fast just ja jag är ju singel….får fortsätta med vidareutvecklingen av novellen så länge…. 😉

Kommentera

