Jag har ingen gaydar

Det här med gaydar,…jag har ingen. Eller jo, lite har jag väl, finns ju några som har den där gayauran…men jag har det knappast.

Är du inte på en gayklubb så är det faktiskt ganska jobbigt att fråga ”ehm, ursäkta är du typ singel och gay….bi..

Hur ser du på någon om hen är gay? Hur ser du egentligen om någon är intresserad? Där är jag också ganska puckad…skulle behöva en snabbkurs.

Någon sa att du ser i en kvinnas ögon. Vissa stilar av hår och kläder kan ju ibland skrika gay men är ju inte en självklarhet…

Tips någon? 

❤️😊

Kommentera

