Flator klär av ALLA kvinnor….

Det här är nog en av mina favoriter. Jag har varit med om det flera gånger, hetero(?) kvinnor som blir obekväma när de får reda på att du är gay. Börjar skruva lite på sig, byter plats eller försvinner (o)diskret resten av kvällen.

Första gången var i Skåne före ett år sedan. Då hade jag vart ute ur garderoben i 3 månader. Har skrivit ett inlägg om det tidigare. Inlägget heter ”Bruden som försvann…”

Jag har till exempel hört (det var innan personen visste om att jag är lesbisk) 

”Nej, jag skulle inte vilja att en lesbisk sov hos mig, jag skulle vara jätteobekväm” 

I sådana lägen får jag lust att svara att jag är gay men aldrig skulle ta i henne om hon så var den sista på jorden.  Men ibland kommer jag mig liksom inte för att dräpa, beror lite på min egen dagsform…däremot brukar jag ställa motfrågan till sådana män och kvinnor.

”Tror du att alla av motsatt kön härinne klär av dig med blicken? Vill du ha sex med alla av motsatt kön i det här rummet?”

Svaret har hittills blivit, nej och nej.

JUST DET!

Det må vara väldig lättfotat i gayvärlden men jag vete fan om det skiljer sig nämnvärt. 

Frågan är ju vart den där vanföreställningen kommer ifrån, att alla lesbiska och bögar vill ligga med alla av samma kön de ser.

Hur är det inte då med er bisexuella? OMG! You guys must be tired! 😉

Kvinnor och män som häver ur sig sådana kommentarer och som tar avstånd måste ju vara sådana som sitter superinträngda i en garderob….? Kanske jag skulle börja trycka på den punkten nästa gång jag hamnar i en sådan diskussion….. 

 

6 thoughts on “Flator klär av ALLA kvinnor….

      • Ja jag var ganska ny på jobbet, hade väl typ varit där i 4månader. Är väldigt öppen och då hade jag sambo, jobba natt vid tillfället. När en kvinna i 45års åldern menade på att jag glodde på henne när hon bytade om. Jag var så jävla arg att jag grät av ilska när cheferna satt och sa att ja men du måste ju förstå att vi inte förstår världen du lever i. Jag koka av ilska och anmälde företaget till homo, som menade på att facket skulle sköta det. Det rann ut i sanden….

Kommentera

