Charlie – nu måste du ligga runt!

”Alltså jag skojar inte det regnar Hollywoodklyschor hära” Dom orden skrev jag till en killkompis 6 dagar efter att jag träffat Puman,…ni vet, hon med stort H. Nu har vi träffats i 3,5 månad ungefär men det känns som att jag känt henne längre.
Det är häftigt hur det kan bli med vissa människor. Kanske kände vi varandra i något tidigare liv? Jag tror att hon och jag har varit ett stekhett cowboypar i förra livet. Vi var säkert de första öppet lesbiska cowboybrudarna men det tystades säker ner på något vis. Vi red förmodligen omkring och lekte Robin Hood typ och stal från de rika och gav till de fattiga…och var allmänt fierce. Jävligt sexiga helt klart. Vi red omkring på varsin kolsvart häst,…typ som Zorros….

Men, hursomhelst, nu måste jag lufta en sak och den här kommentaren har jag hört ganska många gånger från det att det blev offentligt att jag var singel och fri för snart 2 år sedan tills jag typ träffade Puman.

”Nu ska du leva livet och ligga runt, prova många brudar så du vet vad du gillar eller bara hångla med någon en kväll ute. Och släpp din romantiska bild av kvinnor, dom är farliga.”

Det där förföljer mig lite då och då. Varför ska jag vara singel och ligga runt? Blir jag lyckligare som människa av att ha haft sex med 15-20…40 kvinnor? Jag kan verkligen känna mig som världens tråkigaste men jag ser inte grejen i det. För mig är all form av fysisk närhet kopplat till känslor och en attraktion till individen, inte bara attraktion på fyllan och för ett utseende.
Whats in it?

Och det här med att kvinnor är farliga. Alltså, jag tror ju inte det är någon skillnad på könen. Svartsjuka finns hos alla på ett eller annat sätt och någon gång blir vi alla lite sotis. Men nog kan det finnas lite andra utmaningar mellan två kvinnor än hos en kvinna och en man.

Vad har du för erfarenheter?

2 thoughts on “Charlie – nu måste du ligga runt!

Kommentera

