LezCharlie – i ny tappning

I’m back in business!

Livet blir verkligen ställt på ända när man träffar kärleken med stort K.
Visste inte att det gick att känna som jag gör. Är verkligen fjortiskär typ. Ni vet när man vill visa hela världen, berätta för ALLA vem som äger ens hjärta.

Helst skulle jag vilja ha affischer på min vackra Puma i tunnelbanan så jag kan se henne hela vägen till jobbet. HAHAHA. Okej det lät lite wacko…

Hursomhelst, hur har ni det?

Fick ett meddelande i morse från en läsare – det gjorde min dag. Jättekul.

Det värmer verkligen när jag får höra era storys och vad jag ibland har kunnat hjälpa några av er med. Gett inspiration till eller förgyllt någons dag.

Har uppdaterat min Facebookprofil, följ mig gärna där och bloggar du eller har en bloggprofil på Facebook så följer jag gärna!

Följ mig på Facebook

Följ mig på Instagram

Okej, en liten update på att jag är tillbka, hörs ikväll igen då blir det ett riktigt inlägg. 😉

Kram på er! ❤12507212_656610484477255_3549871155394063097_n

Kommentera

