Jag vill dansa och hångla

Alltså ibland kommer den där känslan. Jag vill dricka bubbel och dansa hela natten. Inte tänka på vad som ska hända dagen efter. Jag vill dansa och jag vill hångla.
Någon som känner igen den känslan?

Vilka av er ska på Pride i år?

Förra året hade jag den bästa ever och träffade så många fantastiska kvinnor och vänner. Det är ett minne för livet den veckan och framförallt Schlagertorsdagen var episkt rolig.

Tack alla ni som var där.

Önskar er en toppen-Pride i år.

Nu är det sovdags – får drömma om att jag dansar på bordet, dricker champagne och hånglar. 😉

Night night foks.

Kommentera

